Goodyear nyárigumi teszt

A Goodyear Eagle F1 GS-D3 a vezetés szerelmeseinek készült, a tervezése során is a rendkívül magas szintű kanyarodási tapadás elérése volt az elsődleges, száraz és nedves felületeken egyaránt, és a Goodyear nyárigumi teszt során is kiderült, hogy ezeket a követelményeket lényegében maradéktalanul teljesíti is ez a ultra nagy teljesítményekre fejlesztett gumiabroncs. A nyárigumi által nyújtott extrém jó kezelhetőséget és tapadást leginkább a sportkocsik, és nagyteljesítményű prémium szedánok és kupék tulajdonosai tudják kihasználni.

2015.06.29

GT Radial nyárigumi teszt

A GT Radial Chapiro UHP1 egy ultra magas teljesítményű abroncs a közép kategóriától felfelé, kitűnő teljesítményeket nyújt a nyári autózáshoz, amint az a GT Radial nyárigumi teszt során is fényesen bebizonyosodott. Az abroncs tervezésekor a fejlesztők a prémium szedánok, sport kupék technikai jellemzőit tartották szem előtt, ezeknek megfelelően alakították ki a Chapiro UHP1 jobb kanyarodási, gyors fékezési, és még hatékonyabb nedves és száraz tapadási jellemzőit.

2015.06.22

Hankook nyárigumi teszt

A Hankook a Ventus R-S3-mal egy sportos, nagy teljesítményű gumiabroncsot szeretett volna megalkotni, és a Hankook nyárigumi teszt fényesen igazolta, hogy ez a maradéktalanul sikerült, a gumiabroncs extrém teljesítményű nyári tapadást produkál, amely akár egy versenyautó számára is kielégítő lehet. Óriási vonóerő átadására képes, hatalmas a fékteljesítménye és a kanyarvételi tapadásáról csak szuperlatívuszokban lehet beszélni.

2015.06.15

Íme a világ legdrágább gumiabroncsai

A világpiacon bármilyen ipari szegmenset is vizsgálunk meg, a megfelelő verseny fenntartásának, illetve fenntarthatóságának érdekében biztosan azt tapasztaljuk majd, hogy az adott iparágra jellemző termékek vagy szolgáltatások között több kategóriát találunk majd, így a gagyi utánzatoktól kezdve az olcsó, a közép és prémium kategórián át a luxus szintet képviselő lépcsőfokig bezárólag. Ezeket a szinteket tökéletesen ráhúzhatjuk az abroncsiparra is, ahol mindenki ismeri a közép- és a prémium kategória fogalmait, de sokan azt hiszik – máris hozzátennénk: tévesen –, hogy utóbbi termeli ki a világ legdrágább abroncsait is, márpedig ez tévedés.

 

A legfelső szinten ugyanis általánosságban a méretesebb, vagy speciálisabb téli- és nyári gumikat találjuk, amelyeket például versenyekhez, vagy különleges feladatok ellátásához alkalmaznak. Ilyenek többek között például a F1-ben használatos abroncsok is, amelyek 1500 dolláros árukkal drágábbak, mint sokunk jelenlegi gépjárműve, de korántsem ezek adják az iparágban az abszolút felső szintet. Hogy akkor mégis melyeik a világ legdrágább gumiabroncsai? Lássuk fordított sorrendben:

2015.06.10

Kumho nyárigumi teszt

A Kumho a legújabb gumiabroncs technológiáit vetette be a Mohave AT KL-63 terméke kifejlesztése során, és mint az a Kumho nyárigumi teszt során kiderült, ez az abroncs szinte tökéletesen teljesíti a SUV autók, a sportos haszongépjárművek és terepjárók felfüggesztési igényeit. A Mohave AT KL-63 nyárigumit szinte az egész évben használhatjuk, mintázatának kiképzése és a speciális gumikeverék erre alkalmassá teszi. A Kunho ESCOT Technology csökkenti a futófelület eltávolodását a talajjal való érintkezéstől, így a folytonosan rendelkezésre álló nagyobb tapadó felületek természetesen jobb tapadást, stabilitást a kanyarodások során, és biztonságosabb vezethetőséget tesznek lehetővé.

2015.06.04
Az összes hír megtekintése

Bezár
Vissza a lap tetjére